Nepodařilo se Vám najít odpověď na otázku? Níže jsme vybrali ty nejčastější dotazy, na které se nás ptáte, když registrujete e-shop.
Zde naleznete odpovědi na dotazy, na které se nejčastěji ptají e-shopy ohledně přidání produktů na náš portál:
Registrovat e-shop můžete pomoci tohoto formuláře.
Výhodou je, že u nás nemusíte řešit typ feedu, který poslat. Pošlete nám jakýkoliv feed máte k dispozici. Dokážeme zpracovat všechny XML feedy používané v ČR (Heuréka, Zboží, Google a feedy upravené od mergado).
Dokážeme zpracovat všechny typy XML feedů. Jedná se o XML feedy Heuréka, Zboží, Google, ale i feedy upravené od mergado. Náš portál je naprogramován tak, aby ho nepřekvapilo vůbec nic.
Inzercí u nás získáte prezentaci produktů na novém progresivním online portále, který se zaměřuje na konkrétní cílovou skupinu. Náš portál je největší svého druhu v ČR. O Vašich produktech, technologiích a jiných unikátnostech se dozví stovky potencionálních uživatelů díky našim obsáhlým článkům v magazínu a naučném slovníčku pojmů. Obsah není jen naučný ale také pomáhá indexování vašich produktů a snazšímu cílení návštěvníků.
Jedná se o jednu z nejčastěji kladených otázek, se kterou nás zákazníci oslovují. Námi odeslané přístupové údaje si eshopy často mění a neuloží. Často si pak uživatelé stěžují, že námi zaslané přístupové údaje nefungují. Klidně si loginy můžete změnit, v tom není žádný problém, ale prosíme zapište si je. Vytváření nových přístupových údajů je pro naše administrátory hračka, ale i přesto se jedná o ztrátu času. Mnohokrát děkujeme za pochopení.
Vyhledávač funguje plně od února 2020. Před tímto důležitým datem probíhaly vývojové práce, kódování grafiky, programování, beta testování a další kroky, které nám pomohly vytvořit unikátní vyhledávač na našem trhu. V současnosti rozšiřujeme portfolio našich kategorií a proto jsme oslovili právě Vás!
Důvod je jednoduchý. Není potřeba v tom hledat žádnou vědu. Jsme velice mladý projekt (fungujeme od února roku 2020) a na rozdíl od Heuréky nebo Seznamu si nemůžeme dovolit utrácet velké cifry za reklamu. I velké vyhledávače začínali pozvolna. U nás si zakládáme na malém, ale za to spolehlivém kolektivu zaměstnanců. Jsme ryze česká společnost, která si nebere žádné půjčky. To co vyděláme z velké části vložíme do dalšího rozvoje projektu. Nestojíme na místě a stále inovujeme. V počáteční fázi byl projekt programován programátory a kodéry z Česka z vlastních zdrojů. Nejsme velký korporát a nejsme ani dceřiná společnost velké nadnárodní společnosti. Česko máme v krvi!
Odpověď na tuto otázku není jednoznačný. Velkou měrou nás navštěvují ženy ve věku 30 – 40 let, ale i muži ve věku 40 – 45 let. Nesmíme ani opomenout mladou generaci (20 – 30 let), která u nás vyhledává moderní produkty, zdravou výživu a další trendové záležitosti.
Určitě ano. Budeme moc rádi, když se na nás obrátíte. Těšíme se na nová témata, která mohou obohatit náš web. Pošlete nám hrubou kostru, o čem byste chtěli nechat článek napsat, a naši zkušení copywriteři článek zpracují. Postupují podle nejnovějších marketingových trendů – nechybí přesná analýza klíčových slov pomocí profesionálních marketingových nástrojů. V rámci ceny za napsání článku je analýza klíčových slov, včetně publikace článku na našem magazínu.
Je to jeden z cílů našich vyhledávačů moderní doby. Upřednostňujeme dlouhodobou spolupráci, která je vzájemně prospěšná. Rádi se na Vás odkážeme a rádi Vás i doporučíme. Bude skvělé, pokud to bude možné i z Vaší strany. Zpětné odkazy jsou alfou a omegou pro vyhledávače jako je Google nebo Seznam. Budujte kvalitní síť zpětných odkazů s námi!
Po vzájemné dohodě dokážeme vyřešit jakoukoliv situaci. Pravidelně provádíme fakturaci na zahraniční společnosti a ani u Vás s tím nebude žádný problém.
Jestli jste na našem vyhledávači svou kategorii nenašli, můžete začít jásat. Kategorii Vám rádi vytvoříme a získáte tím i nespornou konkurenční výhodu. V této kategorii budou Vaše produkty totiž jediné v nabídce. Jediné, co je potřeba dodržet, je zaměření našeho portálu (sportovní věci na sportovní vyhledávač apod.).
I když to možná na první pohled nemusí být vidět, v našem vyhledávači je velká síla. Máte skvělý produkt, máte ho na svém eshopu a maximálně na Heuréce, ale nepřicházejí žádné výraznější prodeje? Nabízejte své produkty na více místech. Náš vyhledávač je skvělou příležitostí rozšířit místa, na kterých se o Vás zákazníci dozví něco více. U nás můžete vedle prodejů budovat i brand. Využívat můžete články v našem magazínu nebo psát o nových technologiích v našem slovníčku pojmů. Jsme další prodejní kanál s marketingovými výhodami, které Vám jiné vyhledávací portály nenabídnou.
Minimum pro dobití PPC kreditu je u nás 1 000 Kč. Jedná se o tzv. PPC “kredit na zkoušku”. Právě pod tímto názvem jej najdete v našem registračním formuláři. Horní hranice není omezena.
Zajímavá Vás proces nakupování? Klikněte na Jak nakoupit a zjistíte více. Znáte vyhledávače jako je Glami, Favi nebo Biano? Pokud ano, bude pro Vás proces nákupu snadněji pochopitelný.
Nebojte se s námi spolupracovat ani v tomto případě. U nás najdete i eshopy, které mají jen 5 produktů, a dokonce neměli ani XML feed. I tak jsme je do nabídky zařadili – síla spolupráce není v kvantitě, ale v kvalitě. I s několika málo produkty se mohou Vaše prodeje výrazně zvednout.
Toho se nemusíte vůbec bát. Nepleťte si nás s cenovými srovnávači, které na internetu fungují. Cena u nás není rozhodující. Chceme uspokojit, jak movité, tak ale i méně movité zákazníky. Klíčový je poměr kvality výrobků, jejich zpracování a tradice. Navíc můžeme k dražším produktům vytvořit poutavý článek do magazínu a lidi motivovat k jejich koupi. Některé e-shopy u nás propagují i produkty, které stojí více než 50 000 Kč.
Spolupráce s námi má vždy smysl, a t i v tomto případě. Je jedno, jak máte obsáhlý XML feed, do kategorií můžeme spárovat jen společně vybrané produkty. Stačí se držet koncepce našeho vyhledávače. Náš vyhledávač nebude nikdy široce zaměřený. Každý náš vyhledávač je určen pro určitou cílovou skupinu. Nejsme Heuréka! Úzká profilizace je hlavní výhodou, která Vám rychleji a efektivněji zvýší prodeje na Vašem eshopu.
Ano, cenu prokliku si můžete nastavit. CPC ceny prokliků jsou pro jednotlivé kategorie jedním ze zásadních pilířů naší administrace. Ceny si můžete nastavit podle toho, jak uznáte za vhodné. Startujeme na ceně 2,- Kč za proklik, kterou můžete ponechat nebo navýšit. U vybraných produktů můžete díky navýšení ceny za proklik TOPovat a zvýšit tak pravděpodobnost úspěchu.
V administraci uvidíte počet zaplaceného PPC kreditu a počet vyklikaného kreditu. Detailnější informace získáte z google analytics. Všechny Vaše produkty mohou obsahovat UTM parametr, který v trackování objednávek pomáhá.
Denní návštěvnost našeho portálu se pohybuje v řádech stovek návštěvníků denně a neustále lineárně roste. Prosíme, nepleťte si nás s mnoho let existující Heurékou a Zbožím.cz. K podpoře vyhledávaných produktů inzerovaných na našem portále využíváme nejmodernější marketingové nástroje na trhu.
Stav zbylého kreditu uvidíme v naší administraci. Vedle toho Vás budeme při dosažení záporného stavu PPC kreditu na Vašem účtu informovat e-mailem. Kredit se dá snadno dobít za pomocí platební brány GOPAY, převodem nebo klasicky přes platební kartu.
Aktualizujeme pravidelně. Aktualizace probíhají 2x denně. Jedná se o ranní hodiny a pak odpoledne. Měníte ceny nebo upravujete nabídku během dne? Stačí nám napsat email a provedeme Vám extra aktualizaci.
Vaše logo e-shopu můžete nahrát v administračním rozhraní – následně se začne zobrazovat u vašich produktů.
Nejnižší možná nabídka za kliky je 2 Kč. Cenu prokliku je možné nastavit pro každou kategorii samostatně.
Popis vašeho e-shopu, včetně kontaktních údajů můžete nastavit v administraci v záložce editace e-shopu.
Využíváme hned několik cest, po kterých k nám zákazníci chodí. Pravidelně uveřejňujeme odborné články v našem magazínu, jehož obsah kopíruje aktuální témata, které se mezi lidmi řeší. Každý článek je navíc zpracován na základě podrobné analýzy klíčových slov. Ve článcích najdete zpětné odkazy na produkty eshopů nebo kategorie produktů. Ve slovníčku pojmů je situace podobná. Ve slovníčku vysvětlujeme novinky a představujeme technologie, včetně zpětných odkazů. Zákazníci k nám chodí také rovnou do detailu produktů nebo kategorií, díky vyhledávačům jako je Google a Seznam. Vedle toho využíváme placenou reklamu na nejrůznějších fórech a webech. Nikdy však nezapomínáme na kvalitní zpětné odkazy.
Díky našemu vyhledávači získáte nový prezentační prostor pro budování brandu Vašich produktů. Vyhledávač Vám velice vhodně rozšíří marketingový mix Vaší společnosti. Získáte navíc marketingovou podporu ve článcích, slovníčku pojmů či na sociálních sítích. Vedle toho budeme produkty topovat, díky čemuž se Vám zvednou i prodeje. Navštěvují nás lidé se zájmem o skupinu produktů, kterou prodáváte.
Současná hodnota podílu nákladů na obratu (PNO) se pohybuje okolo 7-8 %. Dynamicky rosteme a v dalším období očekáváme ještě zlepšení této hodnoty.
Každý z nás někdy něco ztratil, nic se neděje. Stačí napsat email a naši administrátoři Vám vygenerují nové přihlašovací údaje.
Stává se to poměrně často. E-shopy se postupně vyvíjejí a mění i svoje produkty. Náš vyhledávací portál s rozšiřováním sortimentu počítá. Může se jednat o tvorbu zcela nových kategorií nebo o dopárování produktů do již existujících kategorií. Součástí je aktualizace cen a dostupnosti.
Určitě, bude. Stačí nám zaslat XML feed, který máte k dispozici. Nemusíte dělat nic navíc, nemusíte ho upravovat. Dokážeme v něm sami filtrovat tak, aby se spárovaly jen kategorie, které chcete zobrazit.
Dá se říci, že ano. S nabíjením PPC kreditu není žádný problém. Vyberte si v registračním formuláři z nabízených variant libovolnou částku.
Napište nám na info@prosportovani.cz rádi vám s dotazem poradíme.